Організація освітнього процесу в ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Добротвора
Тимчасовий порядок організації освітнього процесу
в ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Добротвора
в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19)
2020-2021 навчальний рік
1. Відповідно до наказу по школі №1-20/ 51 від 28.08.2020 року запровадити з 01.09 по 31.10 .2020 року змішане (очно-дистанційне) навчання з почерговим відвідуванням учнями школи, переглядати умови навчання, враховуючи рівень епідемічної небезпеки, яку встановлюватиме МОЗ України.
2. Кількість учнів, які можуть одночасно перебувати в усіх наявних приміщеннях і на території школи із забезпеченням соціальної дистанції, відповідно до нормативів не може перевищувати 20 учнів.
3. Вхід до закладу освіти для учнів/вчителів/працівників можливий лише у захисній масці або інших засобах індивідуального захисту.
4. Забороняється допускати на робоче місце працівників з ознаками ГРЗ або підвищеною температурою тіла понад 37,2 градуси.
5. Медичним працівникам необхідно щоденно проводити температурний скринінг працівників школи при вході до закладу.
6. До закладу освіти не допускаються батьки або супроводжуючі особи, окрім тих, які супроводжують осіб з інвалідністю.
7. Пересуватися у приміщенні школи лише у засобах індивідуального захисту.
8. Під час занять/уроків в класі маски можна не використовувати.
9. Обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів виховних заходів тощо) в закритих приміщеннях - крім заходів, необхідних для забезпечення функціонування школи.
10. На початку робочого дня здійснювати опитування учнів щодо самопочуття, проводити щоденні п'ятихвилинки здоров'я.
11. Класним керівникам у випадку виявлення ознак респіраторного захворювання в учнів негайно звертатися до шкільного медпункту, телефонувати батькам та доповідати керівництву школи.
12. Організувати регулярне провітрювання класних приміщень (після кожного уроку), очищення та дезінфекцію приміщень та поверхонь (за окремим графіком).
13. Організувати місця для дезінфекції рук на входах до школи та забезпечити наявність рідкого мила в туалетних приміщеннях.
14. Щоб мінімізувати скупчення учасників освітнього процесу, організувати вхід у приміщення школи за допомогою 4-х входів.
15. Організувати харчування, враховуючи рекомендації МОЗ, за окремим графіком.
16. Проїзд у шкільному автобусі для учнів та працівників закладу освіти у захисній масці або респіраторі.
17. Укласти алгоритми дій педагогів та учнів (пам’ятки) на уроках, на перервах, під час позаурочних заходів, в їдальні, спортзалі, у випадку виявлення серед присутніх у школі учасників освітнього процесу хворого/хворої та на інші випад
18. Провести роз’яснення, інструктажі для працівників, розмістити інформаційні постери у приміщенні школи та на сайті школи.
19. Мінімізувати рух учнів між кабінетами шляхом проведення уроків парами (окремі навчальні дисципліни). Кабінети використовувати тільки для проведення лабораторних робіт за умови дотримання епідеміологічних вимог.
20. За можливості заняття з окремих предметів проводити на відкритому повітрі.
21. Проводити уроки трудового навчання у майстернях за умови дотримання епідемічних умов.
22. У приміщенні закладу освіти розмістити контейнери/урни для збору використаних масок.
23. Проінформувати батьків учнів та працівників школи про заборону відвідувати упродовж 2-х тижнів школу особам, які були в контакті з хворими.
24. Зменшити обсяг домашніх завдань для учнів, які перебувають на дистанційному навчанні.
25. Організувати спілкування педагогів між собою, з батьками наради та інші заходи лише в онлайн-режимі.
26.З паперовими класними журналами та іншими документами працювати в засобах індивідуального захисту.
“Затверджено”
на засіданні педагогічної ради
від 28.08.2020 р, протокол № 1
Директор школи В.Нецик