Асистент вчителя і дистанційне навчання
Аби допомогти вчителеві викладати урок через відеозв’язок (як от через ZOOM), треба працювати в парі з іншим вчителем (асистентом вчителя), який модеруватиме процеси. Асистент може робити це зі свого комп’ютера. До прикладу, вмикати та вимикати мікрофони, аби ту людину, яка веде урок або відповідає на запитання, було чутно, показувати презентації та відео, спостерігати, що роблять учні. Також модератор може спілкуватися паралельно в чаті з батьками. Якщо є технічні складнощі, їх треба усунути одразу. Асистент зможе проаналізувати заняття та розповісти про це вчителеві, аби вдосконалити процес. Асистент вчителя також обробляє завдання, які отримують учні з типовим розвитком, і віддає їх дітям з ООП (ідеться про адаптацію чи модифікацію завдань, що асистент вчителя робить для навчання і у класі, коли є така потреба). Часом потрібно дати додаткові завдання, часом спростити. За потреби, асистенти додатково щось пояснюють дитині. Також розповідають батькам, як пояснити дитині ппевний навчальний матеріал. Завдання онлайн мають бути такими ж, як і офлайн. Ідеться і про формат, і про обсяг. Однак, треба йти на поступки, якщо діти виконують домашнє завдання не в повному обсязі або невчасно. Часом у сім’ї є один гаджет, і батьки мають теж із ним працювати. Для дітей з ООП потрібно проводити тести, аби перевірити, як вони засвоїли інформацію. Це можна робити через Google-форми.